top of page
IMG_5716.JPG

Voorwaarden en Overeenkomsten.

Voorwaarden voor Gebruik van de Verhuisservice

Deze Algemene Voorwaarden zijn van toepassing op het gebruik van de verhuisdiensten van GO Movers.

​

Door gebruik te maken van onze verhuisdiensten, erkent en accepteert de klant de voorwaarden zoals vermeld in dit document.

 

Het is de verantwoordelijkheid van de klant om deze voorwaarden zorgvuldig door te nemen en te begrijpen voordat de verhuisopdracht wordt verstrekt.

De GO Movers Voorwaarden

GO Movers Voorwaarden 

 

Artikel 1. Partijen

    1. GO Movers: GO Movers, geregistreerd bij de Kamer van Koophandel onder nummer 84259566, gevestigd te Zwaag, De Corantijn 91B(1689 AN), gebruiker van deze algemene voorwaarden.

  1. Verdere gegevens van GO Movers:

    1. Website: www.gomovers.nl

    2. Email: westfieldsolution@gmail.com

    3. Telefoonnummer: 0623348930 & 0684003583

    4. Btw-identificatienummer: NL003933580B40

    5. De klant: de (potentiële) afnemer van aangeboden goederen of diensten van GO Movers.

Artikel 2. Toepasselijkheid

  1. Deze voorwaarden maken deel uit van alle (toekomstige) aanbiedingen, overeenkomsten en andere verbintenisrechtelijke relaties tussen GO Movers en de klant.

  2. Afwijkingen van deze voorwaarden gelden uitsluitend voor zover deze door partijen uitdrukkelijk schriftelijk zijn overeengekomen.

  3. Algemene voorwaarden van de klant worden uitdrukkelijk van de hand gewezen.

  4. Derden die door GO Movers bij de uitvoering van de overeenkomst worden betrokken kunnen zich eveneens op deze algemene voorwaarden beroepen.

  5. Indien een of meer (gedeelte(n)) van de bepalingen van deze algemene voorwaarden nietig zijn, dan wel worden vernietigd, blijven de overige bepalingen van deze algemene voorwaarden van toepassing. Partijen zullen alsdan in overleg treden om ter vervanging van de nietige c.q. vernietigde bepalingen nieuwe regels overeen te komen, waarin zoveel mogelijk doel en strekking van de nietige c.q. vernietigde bepalingen tot uiting zullen komen.

Artikel 3. Aanbod en overeenkomst

  1. Elk aanbod, in de vorm van een offerte, weergegeven op de website of anderzijds, is geheel en onvoorwaardelijk vrijblijvend en herroepelijk en heeft een geldigheidsduur van 30 dagen, tenzij anders schriftelijk door GO Movers is aangegeven.

  2. De prijzen zoals vermeld op de website of in een andere vorm van een aanbod zijn, tenzij anders aangegeven, in Euro’s en exclusief btw en onderhavig aan heffingen, accijnzen, toeslagen en overige factoren.

  3. Kennelijke verschrijvingen en abusievelijke fouten in het aanbod zijn niet bindend jegens GO Movers.

  4. De overeenkomst komt tot stand nadat beide partijen een op schrift gesteld aanbod hebben ondertekend, nadat GO Movers een schriftelijke aanvaarding heeft bevestigd ofwel nadat GO Movers is aangevangen met de uitvoering.

  5. Indien een opdracht door meerdere klanten is gegeven, verbinden alle klanten zich hoofdelijk aan de overeenkomst. Indien GO Movers de opdracht met meerdere opdrachtnemers aanneemt, is iedere opdrachtnemer verantwoordelijk voor zijn eigen handelen. Artikel 7:407 lid 2 BW is uitgesloten.

Artikel 4. Prijzen en betaling

  1. Voor het berekenen van de prijs kan gekozen worden uit de volgende twee opties:

    • All-in prijs: hiervoor wordt de volledige opdracht zoals omschreven in de overeenkomst uitgevoerd. Voor de werkzaamheden wordt verwezen naar lid 3 van dit artikel.

    • Pro forma offerte: de prijs die is genoemd in de door GO Movers uitgebrachte (pro forma) offerte.

  2. Alle overige kosten (bijvoorbeeld tolgelden, parkeervergunningen etc.) zijn niet in de prijs inbegrepen. Gemaakte kosten voor het treffen van niet te voorziene omstandigheden zijn ook niet in de prijs inbegrepen.

  3. De werkzaamheden van GO Movers worden in de overeenkomst opgenomen en kunnen bijvoorbeeld bestaan uit:

    • Het vervoer, eventueel inclusief het laden en lossen, van goederen;

    • Het in- en uitpakken van dozen of kisten en de daarin te vervoeren goederen;

    • Het uit elkaar halen en weer in elkaar zetten van meubels;

    • Het verwijderen van goederen van de plafonds, muren, vloeren en daken, voor zover hier geen specifieke vakkennis voor is vereist;

    • Het opslaan van één of meerdere goederen in het magazijn.

  4. De prijs kan worden verhoogd indien de klant aan GO Movers extra kosten, zoals genoemd in deze voorwaarden, verschuldigd is of indien er sprake is van meerwerk. Van meerwerk is sprake indien na het sluiten van de overeenkomst de klant aan GO Movers verzoekt om aanvullende werkzaamheden te verrichten. Indien er meerwerk wordt verricht brengt GO Movers dit als een aanvullende opdracht aan de klant in rekening. Bij meerwerk van minder dan 50%, zal geen voorafgaande waarschuwing worden verstrekt. GO Movers mag de extra kosten voor wijziging van de opdracht bij de klant in rekening brengen, tenzij de wijziging of aanvulling het gevolg is van omstandigheden die aan GO Movers zijn toe te rekenen. Deze laatste situatie leidt echter niet tot reductie van de hoofdsom(men).

  5. Indien er geen prijs is overeengekomen, stelt GO Movers een prijs vast naar redelijkheid en billijkheid.

  6. De klant dient de factuur direct na de werkzaamheden van GO Movers te voldoen door middel van girale overboeking.

  7. Bij overschrijding van de overeengekomen betalingstermijn is GO Movers terstond gerechtigd om de klant een vertragingsrente van 1% van de hoofdsom per maand alsmede een – niet voor matiging vatbaar - bedrag ten behoeve van de buitengerechtelijke incassokosten in rekening te brengen. Laatstgenoemde kosten bedragen 15% van de verschuldigde hoofdsom met een minimaal beloop van EUR. 150,- exclusief btw.

  8. Indien de klant niet dezelfde is als degene wiens goederen onderwerp zijn van de overeenkomst, maakt GO Movers met de klant afzonderlijke afspraken over de betaling van de uit de overeenkomst voortvloeiende kosten alsmede over de aflevering als de eigenaar van de goederen daartoe zelf niet bereikbaar is. Als de klant zijn betalingsverplichtingen niet nakomt, is de eigenaar van de goederen aansprakelijk voor de betaling van de kosten.

  9. Zonder uitdrukkelijke en schriftelijke toestemming van GO Movers is het de klant niet toegestaan ter zake zijn betalingsverplichtingen verrekening en/of opschorting en/of inhouding toe te passen, derhalve ook geen retentierecht.

  10. Indien na aanbieding van de factuur blijkt dat de klant zijn verplichting tot betaling niet voldoet of gaat voldoen, is GO Movers gerechtigd de werkzaamheden op te schorten. GO Movers is dan gerechtigd om tot opslag en verkoop van de verhuisgoederen over te gaan, mits hij beschikt over de in artikel 8:1194 lid 2 BW bedoelde toestemming van de rechter.

  11. De klant is in verzuim vanaf het verstrijken van de betalingstermijn zoals genoemd in lid 6 van dit artikel. GO Movers zendt na het verstrijken van die datum een betalingsherinnering en geeft de klant de gelegenheid binnen zeven dagen na ontvangst van deze betalingsherinnering alsnog te betalen. Als na het verstrijken van de betalingsherinnering nog steeds niet is betaald, is GO Movers gerechtigd de wettelijke rente in rekening te brengen vanaf het verstrijken van de betalingsdatum en alle door hem in redelijkheid gemaakte buitengerechtelijke incassokosten.

Artikel 5. Uitvoering en verplichtingen

  1. De klant stelt GO Movers in de gelegenheid de opdracht te verrichten. De klant verplicht zich de benodigde medewerking te verlenen voor de uitvoering van de overeenkomst door GO Movers.

  2. GO Movers zal binnen de aangegeven/geschatte termijn de overeenkomst trachten na te komen. Deze termijn is niet fataal, waardoor de klant GO Movers altijd eerst in gebreke dient te stellen, waarbij een geruime en redelijke termijn dient te worden gesteld, alvorens tot enige remedie over te kunnen gaan.

  3. Voorafgaand aan de uitvoering dient de klant de afgesproken en benodigde zaken en informatie aan GO Movers te verschaffen, zoals eventuele douanedocumenten, transportdocumenten of uitvoeringsvoorschriften. GO Movers zal deze naar zijn beste weten beoordelen en de klant waarschuwen indien hierin onjuistheden voorkomen. GO Movers is echter niet aansprakelijk voor schade die ontstaat doordat onverwijld toch werk is uitgevoerd op basis van onjuist verstrekte zaken en informatie door de klant.

  4. De klant dient aan GO Movers een bestemmingsplaats door te geven waar GO Movers de goederen kan bezorgen. Op deze locatie dient altijd iemand aanwezig te zijn zodat de goederen afgeleverd kunnen worden.

  5. Indien GO Movers voor de bezorging/levering zorgdraagt dient de klant een bezorgadres door te geven waar GO Movers de te leveren goederen op de aangegeven datum kan (laten) bezorgen/leveren. Indien de klant op de aangegeven datum niet aanwezig is op het moment dat de goederen worden bezorgd, komen de kosten voor het aanbieden van de goederen op een volgend moment voor rekening van de klant.

  6. GO Movers zal de goederen gedurende één maand te rekenen vanaf het moment van de overeengekomen leverdatum in bewaring nemen. Indien de klant binnen drie werkdagen na kennisgave door GO Movers van voltooiing van een opdracht of na de overeengekomen afleverdatum de goederen niet heeft afgehaald, kan GO Movers een binnen zijn bedrijf gehanteerde of, bij gebreke daarvan, een redelijke vergoeding wegens stallingskosten in rekening brengen. Het risico voor beschadiging en/of tenietgaan binnen de periode van stalling is voor de klant. Na het verstrijken van de in dit artikel bedoelde termijn staat het GO Movers vrij de goederen te vernietigen of aan derden over te dragen.

  7. Het staat GO Movers vrij de opdracht en of levering te laten uitvoeren door derden. Art. 7:404 BW is uitdrukkelijk in de overeenkomst uitgesloten.

  8. GO Movers is verplicht: de goederen op de overeengekomen bestemming af te leveren in de staat waarin zij aan hem ter beschikking zijn gesteld;

  • instructies te vragen aan de klant, indien om welke reden dan ook de uitvoering van de opdracht onmogelijk is of wordt en bij gebreke van die instructies alle maatregelen te nemen die hij in het belang van de klant mag achten. De hieruit voortvloeiende meerkosten zijn voor rekening van degene aan wiens zijde de reden voor verhindering is opgekomen.

  1. Het risico van verlies of waardevermindering van de te leveren goederen gaat op de Klant over vanaf het moment dat deze zich in zijn macht bevinden. Dit ongeacht de eigendomsoverdracht reeds heeft plaatsgevonden.
    10. Zonder toestemming van GO Movers is de klant niet gerechtigd om de goederen eerder op te halen. GO Movers is niet verplicht om de goederen eerder aan te nemen dan aanvankelijk overeengekomen. Bij het eerder dan overeengekomen ophalen van de goederen heeft de klant geen recht op gedeeltelijke restitutie.

  2. Indien de klant de goederen met alle bijbehorende zaken en documentatie niet op tijd aflevert of ophaalt, na beëindiging c.q. looptijd van de overeenkomst, is de klant aan GO Movers een direct opeisbare boete verschuldigd van € 500,- ex. btw voor iedere dag of gedeelte daarvan dat hij niet aan zijn aflever- of ophaalverplichting voldoet. Deze boete geldt onverminderd het recht van GO Movers om de daadwerkelijk geleden schade te verhalen in verband met bijvoorbeeld problemen in de logistieke planning van de opslag. Indien de klant de goederen na het afgesproken tijdstip wil ophalen, geschiedt dat derhalve voor eigen rekening en risico. Voor een latere inlevering dient een afspraak met GO Movers te worden gemaakt voor haar beschikbaarheid.
    12. De klant dient zelf vergunningen en ontheffingen voor de opdracht aan te vragen bij de gemeente (dit kan via de digitaal loket en dient meestal 15 dagen van te voren worden aangevraagd). Indien dit niet het geval is, mag GO Movers de uit te voeren opdracht weigeren, zonder gehouden te zijn tot betaling van eventuele schade of de opdracht wordt voor rekening en risico van de klant verricht. GO Movers is nimmer aansprakelijk voor gevolgschade hierdoor en kosten door nalatigheid van de klant zullen voor rekening van de klant zijn en dienen per direct betaald te worden vanaf de datum waarop de kosten en schades zijn ontstaan.

  3. De klant dient zelf zorg te dragen voor vrije parkeerplekken voor de deur indien GO Movers met een verhuislift en/of verhuiswagen(s) komt. Wanneer de verhuizing niet uitgevoerd kan worden doordat er geen parkeermogelijkheid is voor de deur, zullen de gemaakte kosten doorlopen totdat er een mogelijkheid tot parkeren is gekomen. Indien de klant geen mogelijkheid tot parkeren kan creëren, dan komen alle kosten voor rekening van de klant.

  4. De (te verhuizen) goederen van de klant dient transportwaardig verpakt te zijn door de klant zelf, tenzij anders van te voren overeengekomen in de opdracht (de inhoud van bijvoorbeeld een verhuisdoos dient zodanig ingepakt te zijn dat losse items elkaar niet kunnen beschadigen). Kleine voorwerpen dienen op voorhand in gesloten dozen zijn verpakt (tenzij van te voren anders overeengekomen in de opdracht).

  5. In het geval GO Movers dient te takelen, draagt de klant er zorg voor dat GO Movers deze werkzaamheden kan uitvoeren. Hieronder wordt in ieder geval verstaan dat GO Movers gebruik kan maken van de hijsbalk. De klant is verantwoordelijk voor de toegang van de verhuishaak evenals een vrije doorgang voor de gehele inboedel die verhuisd/vervoerd dient te worden.

Artikel 6. Verplichtingen van de klant

  1. De a.klant informeert GO Movers ten aanzien van de goederen tijdig en schriftelijk over: alle voorwerpen, waarvan de aanwezigheid een bijzonder risico van beschadiging van de goederen of de bedrijfsuitrusting oplevert;
    b. alle voorwerpen van technische aard, waarvoor door de fabrikant aan de gebruikers speciale voor de aanvang van het vervoer te treffen beveiligingsmaatregelen bekend zijn gemaakt; c. alle voorwerpen van bijzondere aard, onderworpen aan speciale voorschriften van binnen- en/of buitenlandse instanties, zoals bijvoorbeeld voorwerpen van bijzondere waarde, kunstvoorwerpen, waardevolle verzamelingen, vuurwapens, enz.; d. zeer zware goederen en de maximaal toegestane vloerbelasting van het nieuwe pand en het traject waarover het vervoerd wordt; e. alle gegevens die in verband met douane-voorschriften en voorschriften met betrekking tot het vervoer van gevaarlijke stoffen noodzakelijk zijn; f. andere zaken die voor GO Movers van belang zijn om te weten (bijvoorbeeld gewicht en volume van de goederen) ten behoeve van de verhuizing, tenzij de klant mag aannemen dat GO Movers deze gegevens kent.

  2. De klant informeert GO Movers tijdig over bijzonderheden ten aanzien van de bestemmingsplaats (bijvoorbeeld indien de bestemmingsplaats zich op de eerste verdieping bevindt of er zijn wegwerkzaamheden in de straat op het moment van de verhuizing).
    3. Indien de klant aan GO Movers gevaarlijke zaken of stoffen als bedoeld in de Wet Vervoer Gevaarlijke Stoffen ter hand stelt, moet de klant GO Movers inlichten over de aard van het gevaar en de te nemen voorzorgsmaatregelen.

  3. GO Movers kan gevaarlijke zaken of stoffen weigeren te vervoeren c.q. op te slaan, indien hij hier bij het sluiten van de overeenkomst niet over is geïnformeerd.
    5. GO Movers wordt door de klant gevrijwaard voor vorderingen van derden door het niet nakomen van de verplichtingen van de klant, voortvloeiend uit deze voorwaarden.
    6. De klant dient ervoor te zorgen dat:

  • de te verhuizen goederen beschikbaar zijn voor GO Movers op de afgesproken plaats en tijd. De klant dient derhalve tijdens de uitvoering van de opdracht aanwezig te zijn ofwel een toegangsmogelijkheid te verschaffen, bijvoorbeeld door het ter beschikking stellen van een sleutel;

  • GO Movers de verhuizing efficiënt kunnen uitvoeren;

  • indien de klant niet persoonlijk aanwezig kan zijn bij de uitvoering van de opdracht door GO Movers, de klant de vervanger een toereikende betalingsmiddel biedt (bijvoorbeeld een bankpas) waardoor de vervanger direct na het voltooien van de opdracht de factuur van GO  Movers kan voldoen;

  1. Wanneer de verplichtingen in lid 6 niet (tijdig), althans binnen 24 uur, worden vervuld of worden overtreden, dient de klant GO Movers hieromtrent op tijd te informeren. GO Movers is bevoegd de hiermee gemoeide meerkosten, zoals opslag-, reis- of loonkosten, als gevolg hiervan aan de klant door te belasten.

  2. De klant heeft een eigen risico van € 250,- per opdracht voor eventuele schade die is veroorzaakt door GO Movers.

Artikel 7. Garantie en aansprakelijkheid

  1. De klant is gehouden de levering zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 2 dagen te controleren op conformiteit met betrekking tot kwantiteit en kwaliteit van de goederen. Eventuele gebreken dient de klant binnen 2 dagen aan GO Movers kenbaar te maken. De klant dient deze gebreken aan de hand van het door beide partijen ondertekende voorinspectieformulier aannemelijk te maken. Indien geen voorinspectieformulier is opgemaakt, geldt het uitgangspunt dat de goederen in perfecte, gave en onbeschadigde staat zijn afgegeven. Indien op productfoto’s van het aanbod (bijvoorbeeld offerte of website) duidelijk anders blijkt, kan hiervan worden afgeweken.

  2. Indien de klant tijdens de levering een gebrek constateert of de goederen na de oplevering een gebrek vertonen dat tijdens de levering redelijkerwijs niet te constateren viel en aan GO Movers is toe te rekenen, dient GO Movers binnen een redelijke termijn in de gelegenheid te worden gesteld het gebrek te herstellen of alsnog na te komen. Indien dit niet mogelijk is dan kan de klant de overeenkomst opzeggen.

  3. Indien GO Movers de op grond van artikel 5 op hem rustende verplichtingen niet nakomt is lid 2 van overeenkomstige toepassing.
    4. GO Movers is niet verantwoordelijk indien schade het gevolg is van:

  • de gebrekkigheid van het voertuig dat door de klant ter beschikking is gesteld;

  • de gebrekkigheid van het materiaal dat door de klant ter beschikking is gesteld; onder materiaal wordt niet begrepen een schip, een luchtvaartuig of spoorwagon, waarop het voertuig, dat voor de (bedrijfs)verhuizing wordt gebezigd, zich bevindt;

  • de gebrekkigheid van steunpunten benut voor de bevestiging van hijswerktuigen;

  • enig door toedoen van derden, wier handelingen niet voor rekening van de klant komen, aan de goederen overkomen ongeval;

  • overmacht, zoals genoemd in artikel 8.

  1. GO Movers is, behoudens zijn wettelijke aansprakelijkheid op grond van de artikelen 6:170 en 6:171 BW, aansprakelijk voor de daden en nalatigheid van alle personen, van wie hij zich voor de uitvoering van de verhuizing bedient, voor zover deze handelen in de uitoefening van hun werkzaamheden.
    6. De schadevergoeding, die GO Movers verschuldigd is wegens het niet nakomen van de op hem uit hoofde van deze voorwaarden rustende verplichtingen, is beperkt tot het bedrag waarop de door GO Movers gesloten beroeps- of bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering aanspraak geeft:
    a. in geval van een bedrijfsverhuizing uitsluitend binnen een gebouw tot maximaal € 100.000,- per schadegeval; b. in geval van een bedrijfsverhuizing van of naar een gebouw tot maximaal € 500.000,- per schadegeval; c. in geval van een bedrijfsverhuizing van of naar een gebouw en in combinatie met transport per vrachtwagen maximaal € 500.000,- per schadegeval; d. bij andere gevallen tot maximaal € 500.000,- per schadegeval. De schadevergoeding is in elk geval gemaximeerd tot een bedrag van € 500,00 per schadegeval indien de schade door een van de in artikel 7 lid 4 genoemde oorzaken is ontstaan. Schadevergoeding is in geen geval meer dan de door GO Movers betaalde schadevergoeding aan derden.

  2. GO Movers is niet aansprakelijk voor schade veroorzaakt door het in- en uitladen van het voertuig in het geval van ondoordachte en/of onvoorzichtig handelen van de klant, waarvoor hij geen instructie heeft gegeven.
    8. De klant dient alle schade aan GO Movers onmiddellijk schriftelijk te melden. Schade die niet direct bij GO Movers is gemeld wordt niet vergoed, tenzij de schade op andere wijze wordt aangetoond.
    9. GO Movers is niet aansprakelijk voor schade door of tijdens het transport van goederen die zijn verpakt in materialen die de goederen niet naar behoren kunnen beschermen, tenzij anders overeengekomen in de opdracht.

Artikel 8. Overmacht

  1. Indien GO Movers tijdelijk verhinderd is zijn verplichtingen jegens de klant na te komen door overmacht, is GO Movers niet aansprakelijk voor enige schade en heeft GO Movers het recht de uitvoering van de opdracht op te schorten totdat de overmachttoestand is opgeheven.
    2. Onder overmacht wordt verstaan: elke tekortkoming die niet aan GO Movers kan worden toegerekend, omdat hij niet tekortschiet in de uitvoering van zijn verplichtingen, doordat deze tekortkoming het gevolg is van omstandigheden die hem niet kunnen worden toegerekend, zoals bijvoorbeeld, maar niet uitsluitend: het falen van het transport, oorlog, oorlogsgevaar, burgeroorlog, oproer, sabotage, vergrijp door derden, stakingen, brand, waterschade, natuur- en milieu-rampen, epidemieën, quarantaines, ziekte of ongeval van personeel van GO Movers, omstandigheden bij leveranciers van GO Movers en overheidsmaatregelen.
    3. Indien de situatie van overmacht langer dan 30 dagen duurt, heeft de klant het recht de overeenkomst schriftelijk op te zeggen. In dat geval heeft GO Movers geen recht op enige vergoeding, onverminderd het recht op vergoeding van door hem gemaakte kosten en schade tot het moment van beëindiging van de overeenkomst.
    4. GO Movers is bevoegd de overeenkomst te beëindigen of op te schorten indien overmacht langer dan 30 dagen duurt. In dat geval heeft de klant geen recht op enige vergoeding, onverminderd het recht op vergoeding van door hem gemaakte kosten en schade tot het moment van beëindiging van de overeenkomst.

Artikel 9. Betaling en Incasso

  1. De betaling dient te geschieden op een door GO Movers aangewezen wijze en termijnen, zoals vermeld in de overeenkomst.
    2. De betaling dient te geschieden uiterlijk op de vervaldatum van de factuur. Indien de klant niet tijdig betaalt, is hij van rechtswege in verzuim, zonder dat een nadere ingebrekestelling noodzakelijk is.
    3. Bij niet-tijdige betaling is GO Movers gerechtigd om de wettelijke rente van 2% per maand, over het openstaande bedrag te berekenen vanaf de vervaldatum van de factuur.
    4. De klant is voorts gehouden tot vergoeding van alle (buiten)gerechtelijke incassokosten die GO Movers maakt ter verkrijging van betaling, waaronder begrepen de kosten van juridische bijstand, ook indien deze kosten niet door de rechter worden toegewezen. De kosten van juridische bijstand bedragen minimaal 15% van de hoofdsom met een minimum van € 250,- per incassodossier.
    5. GO Movers kan betaling op voorhand of aanbetaling eisen alvorens tot uitvoering van de opdracht over te gaan. Indien GO Movers niet in staat is om de overeengekomen betaling te ontvangen, is hij gerechtigd de uitvoering van de opdracht te beëindigen of op te schorten, totdat de betaling is ontvangen.

Artikel 10. Beëindiging

  1. GO Movers heeft het recht de overeenkomst zonder verdere ingebrekestelling met onmiddellijke ingang te beëindigen indien de klant zijn verplichtingen uit deze voorwaarden of de overeenkomst niet nakomt, waaronder begrepen betaling en indien de klant surseance van betaling, faillissement, een (aanvraag tot) wettelijk moratorium of een schuldsaneringsregeling aanvraagt.
    2. Bij beëindiging van de overeenkomst blijft de klant verplicht tot betaling van de tot dan toe gemaakte kosten en schade door GO Movers.

Artikel 11. Klachtenregeling

  1. Klachten dienen schriftelijk en onderbouwd door de klant te worden ingediend binnen 10 werkdagen nadat de klant het gebrek heeft ontdekt. Indien een klacht door GO Movers als gegrond wordt beschouwd, heeft de klant recht op herstel of vervangingen. Indien een klacht door GO Movers niet als gegrond wordt beschouwd, zullen de kosten voor de klacht in rekening worden gebracht bij de klant.
    2. Indien een klacht niet wordt ingediend conform lid 1, wordt de klacht niet meer in behandeling genomen en vervallen alle rechten van de klant ter zake.

Artikel 12. Toepasselijk recht en geschillen

  1. Op deze voorwaarden is uitsluitend het Nederlands recht van toepassing.
    2. Geschillen tussen GO Movers en de klant zullen worden voorgelegd aan de bevoegde rechter in het arrondissement waarin GO Movers is gevestigd.​

Vrijblijvende Offerte Aanvragen.

Ontvang Je Offerte Binnen Een Uur!

Go Movers Logo

De Corantijn 91b Zwaag

1689 AN Zwaag

CONTACT

​telefoon: 0229 311 777

Email: Gomoversinformatie@gmail.com

Locaties

Zwaag 
Hoorn
Medemblik
Alkmaar
Enkhuizen
Schagen
Heerhugowaard
Purmerend
Volendam
Heemskerk
Haarlem

Amsterdam
Den Helder 
Lelystad


 

Openingstijden 

Maandag-Vrijdag: 07:00 - 19:00

​​Zaterdag: 08:00 - 18:00

​Zondag: 09:00 - 16:00

bottom of page